1403/07/09-20:22

اجرای موفقیت آمیز طرح های "من شهردارم" در پهناورترین منطقه شهر

اجرای موفقیت آمیز طرح های "من شهردارم" در پهناورترین منطقه شهر

شهردار منطقه ۴ از پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصدی پروژه های مستمر توسعه محلی من شهردارم خبر داد و گفت: این پروژه ها در راستای نیاز شهروندان طبق برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته به صورت موفقیت آمیز در حال اجراست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ کمالی زاده با اعلام این خبر گفت: در این منطقه تعداد پروژه های طرح من شهردارم ۲ نسبت به سال گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته که نشان دهنده اعتماد شهروندان به مدیریت شهری است و این بسی جای خرسندی دارد.

کمالی زاده با اشاره به اینکه این پروژه ها با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته از شهروندان اجرایی می شود، گفت: پروژه های مستمر توسعه محلي منطقه ۴ در حال حاضر با ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی با هدف ایجاد تحول در محلات در حال اجراست.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به جزییات این طرح گفت: در این راستا پروژه های معاونت فنی و عمرانی منطقه با پیشرفت فیزیکی ۸۹٪، معاونت خدمات شهری و محیط زیست با پیشرفت ۷۳٪، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با پیشرفت فیزیکی ۹۶٪ و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با پیشرفت ۹۹٪ اجرا شده است و مابقی نیز با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق در حال انجام است.

کمالی زاده تغییر وضعیت پروژه های متوقف شده و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها در کنار بالابردن کیفیت دقیق اجرا را از دیگر موارد ضروری در اجرای این طرح دانست.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به برخی از این پروژه ها گفت: ساماندهی تابلوهای میادین و معابر، پاکسازی جداره های شهری و مدارس منطقه، تامین روشنایی معابر و بوستان ها، بهسازی فضاهای سبز شهری، رسیدگی به سرویس های بهداشتی، تجهیز سراهای محلات، روکش آسفالت خیابان ها، تبدیل نهر به کانیو، مرمت، کف کشی و بهسازی معابر، تکمیل تجهیزات ترافیکی، اصلاحات هندسی معابر، بهسازی میادین و... از جمله پروژه هایی است که با موفقیت در حال انجام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بالارفتن کیفیت زندگی در محلات و افزایش سرانه‌های عمومی از موارد قابل توجه در اجرای این طرح ها است که با یاری خداوند قدم به قدم برای نیل به این مهم تلاش خواهیم کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط