1403/07/24-15:57

بهسازی و مناسب سازی معبر ظهیرالاسلام در منطقه ۱۲

بهسازی و مناسب سازی معبر ظهیرالاسلام در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ به همراه معاون فنی و عمرانی منطقه و جمعی از مدیران از روند پیشرفت طرح بهسازی معبر ظهیر الاسلام بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی در بازدید از طرح بهسازی این معبر با اشاره به تداوم بهسازی معابر، احداث نهر و ساماندهی پیاده‌روهای این منطقه، از احداث پیاده‌رو، بازسازی نهر سرپوشیده ضلع غربی و روکش آسفالت خیابان ظهیرالاسلام خبر داد.

به گفته وی، شهرداری منطقه ۱۲، رصد مستمر و اصلاح و به‌روزرسانی انهار منطقه را در دستور کار خود قرار داده و با بازدیدهای میدانی و شناسایی مشکل نهر خیابان ظهیرالاسلام، نسبت به سرپوشیده کردن نهر این معبر به متراژ ۹۰۰ متر اقدام کرده است که تاکنون ۵۰۰ متر آن اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به دیگر اقدامات این منطقه در حوزه بهسازی معابر اضافه کرد: به دلیل مجاورت محور ظهیرالاسلام با مدرسه نابینایان خزائلی و مرکز رودکی، پیاده‌روسازی این محور به متراژ ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با اجرای مسیر ویژه روشندلان در دستور کار معاونت فنی و عمران منطقه قرار گرفته که در سال گذشته ضلع شرقی آن به اتمام رسیده است.

انارکی محمدی همچنین در ادامه با تاکید بر نهضت آسفالت، تراش و روکش آسفالت این محور به متراژ هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع را مورد پایش میدانی قرار داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط